Foto’s
en visuals4
voorbeelden in deze case
Uniek
in de stijl van de organisatie
Elke organisatie heeft een eigen huisstijl, een eigen publiek en moet dus ook een eigen stijl van visuals hebben. Hier enkele van mijn favoriete visuals die ik de laatste maanden maakte.
Visuele huisstijl voor de sfeerfoto’s van producten bij Belartisan. Op locatie in de winkel fotografeer ik nieuwe producten om ze te promoten op social media. Waar nodig een andere versie op Facebook, Instagram en in stories.
De main focus van Busters op social media is adverteren voor een maximaal bereik. Aanvullend worden er thematische updates gepost op Facebook. Steeds in de huisstijl van het het merk, zoals ze in de catalogi wordt gebruikt. Deze post maakte ik voor Valentijn, want wie houdt er nu niet van flauwe woordgrappen?
Rond het einde van de Ramadan ontvangt Al Ikram een groot deel van hun jaarlijkse giften. Om deze piek te maximaliseren, maakte ik een reeks beelden voor op Facebook met zulke religieuze ‘spreuken’ rond liefdadigheid. Bijkomende voordeel van deze visuals is dat er op een positieve manier aandacht wordt gevestigd op de hoognodige steun voor armoedebestrijding. Zonder enkel op te roepen voor urgente hulp.
Ieder jaar wenst Belartisan een gelukkige verjaardag aan België. Dit is één van de twee beelden waar de meeste mensen over spreken wanneer ze door de Facebookpagina of Instagramprofiel scrollen. En ook wel mijn favoriet eigenlijk.
Ieder jaar steek ik met Talanton het Antwerpse museum in een huiselijk jasje voor Jazz in’t MAS. Mijn idee: in elke huiskamer ligt een krant (althans, toen wij opgroeiden toch), dus waarom maken we niet een gazet als programmaboekje? Zo geschiedde. Ik nam de layout van deze eerste editie op mij en herschreef alle content in een klassieke krantenlayout. Een enorm werk van liefde en late nachten. Maar bij het zien van de vele enthousiaste lezers gaf het instant voldoening.
Bovenstaande zijn enkele voorbeelden om de totaalaanpak van Jouw Marketing Medewerker te illustreren (je weet wel, woordgrappen). Full disclosure: Het specifieke werk zoals ontwerpen van logo’s, folders,… laat ik over aan dedicated designers. De jouwe of iemand uit mijn netwerk. Ieder zijn vak.
Als analytische, creatieve en zeer klantgerichte marketeer zorgt Frederik samen met een team van marketingexperts ervoor dat commercieel succes bereikt wordt. Jouw Marketing Medewerker gelooft dat een campagne pas geslaagd is als jij succes hebt. We optimaliseren alle campagnes dan ook op jouw bedrijfsresultaten en niet op basis van cijferfetisjisme.
Laten we starten met een gesprek van 15 minuten en kijken of er een match is.
Ik beantwoord je vraag spoedig! En behandel jouw gegevens met de nodige privacy